Bomb Man jest jednym z Mistrzów Robotów w Mega Man. Został stworzony do

Bomb Man
CW-06-BombMan-Art.jpg
HP 28 (Mega Man)
Obrażenia Mega Man:
4 (kontakt)
4 (Hyper Bomb)
Broń Hyper Bomb
Słabości Fire Storm (Mega Man)
Rolling Cutter (Mega Man Powered Up)
Kanji ボンバーマン
Romaji Bonbāman
Występy w grach Mega Man Powered Up
demolowania ruin, aby teren był czysty do tworzenia nowych projektów. Pracuje on razem z Guts Man'em. Jego specjalną bronią jest Hyper Bomb, która oryginalnie miała służyć do niszczenia opuszczonych budowli.

Występy w grach wideo Edytuj

Mega Man Edytuj

Bomb Man jest jednym z sześciu Mistrzów Robotów. Za pokonanie go otrzymujemy Hyper Bomb. Jego słabością jest Fire Storm.

Zachowanie Edytuj

Bomb Man próbuje nie zbliżać się do Mega Man'a, poprzez skoki, które sięgają sufitu, a często też ciągną się przez cały ekran. Rzuca swoje Hyper Bomb'y w gracza. Ich tor lotu jest zawsze podobny pod tym względem, że najpierw lecą do góry, co zwiększa czas na zareagowanie, jednak posiadają pole rażenia większe, niż one same.

Mega Man Powered up Edytuj

Bomb Man Walczy w podobny sposób jak w pierwszej grze. Podczas walki wykorzystuje krytyczny atak. Jeżeli powie "That's a bit harsh" (pol. to trochę niemiłe) rzuci wielką bombą w gracza, natomiast jak powie "I'll show you" (pol. pokażę ci), rzuci wielką bombą, która będzie się odbijać od podłogi. Krytyczny atak w trybie normalnym używa po stracie połowy życia, natomiast w trybie trudnym może rzucać od początku walki i dwie na raz. Jego słabością jest Rolling Cutter.

Mega Man's Soccer Edytuj

Bomb Man jest zbalansowanym graczem, który nie posiada własnej drużyny. W trybie Tournament jest zawodnikiem drużyny Fire Man'a, Elec Man'a, Pharaoh Man'a, Dust Man'a, Skull Man'a oraz i drużyn Wil'ego. W trybie League jest zawodnikiem drużyny Fire Man'a oraz Skull Man'a.

Więcej z Fandomu