FANDOM

Doktor Albert W.Willy-główny antagonista klasycznej serii Mega Man. Były przyjaciel Lighta. Zamierza podbić świat, w czym przeszkadza mu Mega Man.

Historia Edytuj

Megaman Edytuj

W tej grze Willy kradnie roboty doktora Lighta i przeprogramowuje je, by pomogły mu w podbiciu świata. Jednakże Mega Man pokonał mistrzów robotów i samego Willy'ego, który błagał go o litość. Mega Man posłuchał.

Mega Man 2 Edytuj

W tej grze okazuje się, iż Willy jest kosmitą. Jego rola jest mniej więcej taka sama co w pierwszej części.

Mega Man 3 Edytuj

W tej grze udawał, że przeszedł na stronę dobra i pomagał Lightowi tworzyć Gammę. Jednak po pokonaniu mistrzów robotów przez Mega Mana pokazał swoje prawdziwe oblicze i ukradł Gammę. Mega Man pokonał go, a na niego zawaliły się gruzy.

Mega Man 4 Edytuj

Zmusił doktora Cossaca by był zły. Jednak po pokonaniu Cossaca przez Mega Mana się ujawnił. Po pokonaniu przez Mega Mana błagał go o litość, a potem uciekł kapsułą.

Mega Man 5 Edytuj

Stworzył sobowtóra Proto Mana, którego Mega Man pokonał. Po finałowej walce znowu błagał o litość.

Mega Man 6 Edytuj

Podszył się pod "Pana X'a", oraz ukradł i przeprogramował roboty z mistrzostw świata robotów. Po finałowej walce poszedł do więzienia.

Mega Man 7 Edytuj

Sześć miesięcy później roboty które zostawił na ewentualność nieudania się planu pomogły mu uciec z celi. Po pokonaniu 4 mistrzów robotów przez Mega Mana ukradł z muzeum robotów Guts Mana i go przeprogramował. Po finałowej walce błagał Mega Mana o litość, lecz ten uwięził go pod gruzami i chciał zabić. Robot się wahał, dzięki czemu Bass i Treble mogli go uratować.

Mega Man 8 Edytuj

Po finałowej walce jego zamek się zawalił.

Mega Man & Bass Edytuj

Zrobił pranie mózgu Kingowi, by ten zabił Mega Mana i Bassa. Jednak ci go pokonali w finałowej walce.

Mega Man 9 Edytuj

Przeprogramował roboty Lighta, by uznali go za winnego i wtrącili do celi. Jednak to mu się nie udało i wybłagał od niebieskiego robota litość po raz kolejny.

Mega Man 10 Edytuj

Udawał, że jest dobry i pomógł Mega Manowi zdobyć lekarstwo dla Roll, lecz potem okazał się zły i uciekł do bazy w kosmosie, gdzie pokonał go Mega Man, a Willy zachorował. Niebieski robot dostarczył go do szpitala. Pod koniec gry widać jego puste łóżko w szpitalu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki