FANDOM

Mega Man 2.5D, to fangame, stworzony przez Edgara Cebolledo i Petera Sjöstranda. Jest on obecnie w fazie betatestów, wciąż trwają nad nim prace.

Muzykę wykonali Sebastian Valck i RushJet1.

FabułaEdytuj

Labolatorium zostaje zaatakowane, a doktor Light porwany. Roll wzywa Mega Mana, by ten uratował Lighta z rąk złego doktora WIly'ego. Idąc do laboratorium, Mega Man spotyka Protomana, który postanawia mu pomóc. 

RozgrywkaEdytuj

Gracz przechodzi do ekranu wyboru misji, skąd może wybrać Robot Mastera, którego ma pokonać. Grać można samemu, lub w trybie kooperacji. Podczas przechodzenia etapów, wymagana jest współpraca obu graczy. Po pokonaniu danego Robot Mastera, gracze otrzymują broń.

W etapach, można znaleźć różne bonusy, które albo rozmieszczone są w niektórych miejscach, albo wypadają z pokonanych wrogów.

Przedmioty.
Przedmiot Funkcja Ikona
E-Tank Po użyciu, odnawia całe życie.
Pigułka z życiem. Przywraca małą część zdrowia.
Kapsułka z życiem. Przywraca dużą część zdrowia.
Pigułka z energią. Przywraca małą część energii.
Kapsułka z energią. Przywraca dużą część energii.

OsiągnięciaEdytuj

Gracz może wypełniać różne osiągnięcia, np: szybkie przejście etapu. Za trofea, otrzymuje on postacie, którymi może grać w kampanii.

GrafikaEdytuj

Pierwotnie, gra miała przechodzić z trybu 2D w 3D i odwrotnie. Jednakże ze względu na trudność stworzenia gry, zrezygnowano z tego pomysłu. Gra rozgrywa się w trybie 2D, ale z grafiką trójwymiarową.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki