FANDOM

CielZeroCopyXPose

Od tyłu: Ciel, Zero trzymający Copy X

Mega Man Zero, znane jako Rockman Zero (ロックマンゼロ Rokkuman Zero?) w Japonii, zadebiutowało 2002 roku na Game Boy Advance.

Historia:Edytuj

Losy serii dzieją się 100 lat po tym jak Zero zapieczętował się zaraz po Wojnie Elfów. W tym okresie czasowym, zarówno Wojna Maverick'ów jak i Wojna Elfów została skończona ale pojawiło się nowe zagrożenie. Młoda naukowiec imieniem Ciel, lider Resistence (ruchu oporu) szuka legendarnego Zero by pomógł im pokonać Neo Arcadie . Przybywa na ruiny laboratorium w którym to Zero samodzielnie się zapieczętował i ożywia go. Zero po raz kolejny musi wziąć do ręki miecz i zażegnać zagrożenie.

Gry:Edytuj

Ciekawostki:Edytuj

  • Mega Man X5 początkowo miał być ostatnią grą z serii X, kontynuowanej w serii Zero. Historia musiała byś zmieniona przez Capcom kiedy wydano Mega Man X6 (2001) rok przed wydaniem pierwszego Mega Man Zero (2002)
  • W Mega Man Battle Network 3 White oraz Mega Man Battle Chip Challenge, w domu Dexa jest dywan z logiem serii Mega Man Zero.
  • W oryginalnej Japońskiej wersji gier Mega Man Zero, Bossowie po przecięciu ich wylewali z siebie olej o czerwonym kolorze. Ten efekt został usunięty z gier wersji Amerykańskiej gdyż zbyt przypominał krew.
  • Pierwsza seria z bohaterem nie noszącym imię "Mega Man" i bez "Buster'a" wbudowanego w ramię. (Tutaj używa pistoletu)
  • Inti Creates, deweloper Mega Man Zero, nie chciał tworzyć 4 części gdyż chciał zakończyć serię na trzeciej grze. Po tym jednak jak powstała by zapobiec stworzenia piątej części zdecydowano się "uśmiercić" w grze Zero na samym końcu. Na napisach końcowych można ujrzeć scenę pokazującą jego zniszczony hełm i kawałki Raganrok'a na pustyni.

Galeria:Edytuj

Zobacz także:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki