FANDOM

Zmiana Stylu (ang. Style Change) – umiejętność Megamana umożliwiająca mu zwiększenie jego statystyk i działania chipów odpowiednich żywiołów.

InformacjeEdytuj

Chng.BATEdytuj

Chng.BAT jest wewnętrznym programem Megamana odpowiadającym za ww. zdolność w całej mandze Battle Network 2/3 i anime NT Warrior.

AnimeEdytuj

Ową umiejętność instaluje Yuichiro Hikari - ojciec Lana w Megamanie. Uważa się, że dane zmian stylu zostały usunięte lub zniszczone po usunięciu Megamana, gdy ten broni, w ostatniej bitwie zawodów N1, Protomana przed Pharaohmanem. Kolejnym dowodem na utratę zmian stylu są słowa ojca Lana z 4 odcinka serii Axess. Mówi on, że Megaman traci dostęp do nich, jednak znajduje w nim pewnie dziwne dane. W dalszym ciągu fabuły okazuje się, że są to dane odpowiadające za Double Soul.

Zmiany StyluEdytuj

W anime ukazano 5 styli:

  1. Styl Ognisty - Ognista Pięść - nadaje Megamanowi atrybut ognia i związaną z nim czerwoną kolorystykę, ognistą pięść oraz wielką siłę. Dodatkowo wzmacnia moc chipów atrybutu ognistego.
  2. Styl Wodny - styl aktywowany po raz pierwszy na stacji kosmicznej z pomocą EkstraKodu. Charakteryzuje się błękitną kolorystyką i masywniejszym plecakiem Pozwala przyswoić wszelkie bronie oraz ataki typu wodnego, wzmacnia siłę chipów takich jak Rozrzutnik, czy Miotacz. Na jego przykładzie pokazano wyczerpujący efekt EkstraKodów.
  3. Styl Elektryczny - Styl Grupowy - styl osiągany tak jak inne, bądź poprzez połączenie dwóch PETów. Charakteryzuje się większym szczytem hełmu i stylizowanymi butami i rękawicami. Dodaje nawigatorowi bronie elektryczne i niektóre cechy drugiego NetNavi. Został użyty w połączeniu z Glydem, jednakże nie należy go mylić z Glyde Soulem.
  4. Styl Drewniany - Drewniana Tarcza - Pozwala korzystać z ataków ziemnych, roślinnych oraz drewnianych. Dodaje drewnianą tarczę oraz wiatrak (używany w fuzji z chipem Tornado).
  5. Styl Wirusowy - ten styl zwiększa siłę oraz zwinność w walce. Jego aktywacja jest związana z zarażeniem Megamana przez Bassa. W tym stylu Megamanowi udało się wchłonąć Wirusobestię.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki